Reviews van deze auteur

Een pluim voor Byzon!

Review over BYZON

Hierbij wil ik graag mijn blijdschap delen over 3 rolluiken geregeld via Byzon.nl Op deze site kan je makkelijk je rolluik uitzoeken en heb je direct een idee van de prijs. De montageprijs kreeg ik de volgende dag al via dhr. Schouten. Ik had nog wat vragen, die werden in een prettig telefoongesprek beantwoord. Het zag er allemaal erg verzorgd uit. Hun dealer uit Brakel is geweest om in te meten. Een echte vakman, lekker gewoon en goed advies. Het zijn rolluiken voor 3 dakkapellen, dus goed advies was wel handig. 3 weken later kwam hij ze monteren. Precies de goede kleur, zoals de kozijnen zijn. Met de stille Somfy RS100 motor erin werken ze echt perfect. Wat zijn wij blij met deze rolluiken en niets dan lof over de prijs, het goede advies, de snelheid en de keurige montage. Ik ben er blij mee en ik denk dat er velen met mij dit zijn!

Sterke punten
Scherpe prijs, duidelijk advies, snel reageren, betrouwbaar.

Zwakke punten
Niet gemerkt.

reacties:

Review: hegatieve evaring

Beste heer Versloot, u schetst een andere weergave en dat is niet fair. In uw offerte stond duidelijk een scherm met semi-cassette. Dit is ons scherm de B1500. U had een offerte aangevraagd voor de B1500. U krijgt daarvoor ook een offerte met prijs die daarbij past. Het enige is dat ergens in een regel van die offerte B2000 stond. Vervolgens speelt u een spelletje. U wil een B2000 voor die prijs. En daar zit het addertje onder uw gras. U was uit op een voordeel door een heel klein foutje in de offerte. De omschrijving van het scherm was goed, de prijs, alleen het type-nummer was omgewisseld met de B2000, een iets duurder scherm. Vervolgens wilt u ons daarop pakken. En dat heeft onze regio-dealer en ik gemerkt. We hadden geen zin hierin meegetrokken te worden. Liever duidelijkheid geven en uw kabaal hierover er maar bij, dan meedoen met uw opzet. Als wij hadden geleverd wat in de offerte stond, hadden we 100% in ons recht gestaan. We dachten er goed aan te doen u te wijzen op deze verschrijving in de offerte. Vervolgens wordt u boos. Uw plan viel, denken we, in duigen. Het is maar beter dat we met u dan geen zaken meer doen. En zo is het gegaan. Jammer. We handelden ter goeder trouw en daar hebben we nog vrede mee.

Review: nooit geleverd

Beste heer of mevrouw, ik ken u niet van naam. Dus ik kan uw reactie ook niet natrekken. Het had beter geweest dat u gewoon even 1-op-1 contact had opgenomen dan hadden we iets meer voor u kunnen betekenen als nu (na 2 maanden zoals u zegt) hier een reactie te plaatsen. Er is niemand mee gediend en met overleg kun je ver komen met elkaar. Ik wil iedereen die afgaat op dit soort anonieme reacties aanraden er geen conclusies aan te verbinden. Als mensen niet in staat zijn gewoon te overleggen en/of niet eens je laten weten een reactie als dit te plaatsen, maar het achter onze rug om te doen onder een schuilnaam, dan zegt dat meer iets over de persoon die dit doet. Zo ga je niet met elkaar om. We zijn een zeer servicegevoelig bedrijf en gaan voor ons werk en onze klanten en dealers. En dat al vele jaren lang en voor duizenden klanten. We zijn er daarom trots op dat we dit soort negatieve berichten niet herkennen en anders op zijn minst oplossen. Samenwerken is onze kracht.