Veldhuis - Home
Veldhuis Zonwering, uw specialist in terras overkappingen, garagedeuren, binnen- en buitenzonwering, rolluiken, screens en knikarmschermen
Beste mensen
Hier onze ervaring met veldhuis we zijn zo belazerd en teleurgesteld 2 mnd geleden hebben wij een kiepkanteldeurhor besteld van unilux alles opgemeten door medewerker van veldhuis wij gingen op vakantie en afgesproken dat we daarna de hor komen ophalen,zo is dat ook gegaan Hor opgehaald en wat blijkt met thuiskomst,de hor was zwaar beschadigd we hebben de hor direct teruggebracht
Wat zegt de verkoper...... is dit niet met jullie vervoer gebeurt wat een K.........T bedrijf sorry van mijn uitspraak maar wat waren we boos wie zegt mij dat de hor niet in het magazijn bij hun is beschadigd hij heeft daar 4 wkn gestaan voor dat wij hem konden afhalen.Hier ontstaat een discussie die wij nooit kunnen winnen.Een goede raad koop nooit iets bij veldhuis de service is zoo slecht en nog een advies voor je de deur uitstapt maak altijd het product open wij hebben dit niet gedaan door onze netheid en het vertrouwen!! Helaas dit bedrijf krijgt van ons geen goed woord meer en kopen?? NOOIT MEER.
Zonnescherm voor veel geld op maat gemaakt en laten plaatsen. stenen en voegen scheurden en de enkel steens muur kwam na enige tijd naar voren. Monteur laten komen na klachten maar lag allemaal niet aan Veldhuis want t zonnescherm was goed opgehangen. Opzichters van andere regionale bouwbedrijven hebben gekeken en Veldhuis monteurs was de bovenste bout "vergeten te plaatsen" waardoor het zonnescherm met kracht naar voren hangt. Geven na verschillende mails gewoon niet thuis. Had nooit zo opgehangen mogen worden. Negeren je maanden gewoon
Advocaat erop gezet.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Slechte montage
Monteren terwijl dat niet mag
Nul service
Bij het terugplaatsen van een door henzelf gedemonteerde screen is deze tweemaal scheef gemonteerd, had de monteur geen dopjes bij zich en werd de kabel aan de buitenzijde van de geleiderails gemonteerd. Zelfs voorgekomen dat de monteurs wel kwamen, maar het screen niet bij zich hadden. Ook een verkeerde koker mee en de bestelling van de goede lukte pas na twee keer.
Bij het plaatsen van een nieuw screen was de montage instructie verkeerd.
Twee keer een screen plaatsen kostte 6 afspraken en meerdere vrije dagen. Ongelooflijk. De monteurs vonden het ook ongekend.Vekdhuis wil er niet eens over in gesprek. Mooie producten, maar een niet functionerende organisatie. Blijf erbij weg, er zijn genoeg bedrijven die minder fouten maken.
Sterke punten Mooie producten en willende monteurs
Zwakke punten Interne organisatie en slechte planning
Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog bestaat. Koop niet bij dit bedrijf. De montage is heel slecht en van herstellen en service of garantie zijn ze niet thuis.
Het rolluik kan geborgd worden, er is een uitsparing voor voorzien, maar dat is niet gebruikt bij het plaatsen. Tijdens de storm in February is daardoor het rolluik uit de geleider 'gelift'.
Het oplossen is redelijk snel gedaan en nu wel met de borging. Maar er is wel gewoon een rekening gestuurd en geen enkele vorm van excuus aangeboden (het rolluik hing aan een draadje te zwabberen boven onze glazen serre).
Zwakke punten Fouten kunnen gemaakt worden maar hier hadden zij wel wat verantwoordelijkheid kunnen nemen, als is het maar aanbieden mijn eigen risico te vergoeden.
Wij hebben een offerte aangevraagd voor twee rolluiken die op elkaar zouden worden aangesloten, zodat er maar één gat in de muur geboord hoefde te worden;
Bij de plaatsing van de rolluiken gaven de monteurs aan dat de offerte gemaakt was door jullie 'oude man/collega die er niet zo veel verstand van heeft'. Uiteindelijk zijn wij op de dag van levering/plaatsing daardoor gevraagd om alsnog akkoord te gaan met het boren van twee gaten in de gevel. Anders konden de rolluiken niet geplaatst worden.
Bij navraag bij een nieuwe servicemonteur (omdat de bekabeling slecht was afgewerkt), was de verbazing bij hen groot. De rolluiken konden gewoon aan elkaar gekoppeld worden en met één draad naar binnen.
Wisten de eerste monteurs dit oprecht niet of hadden zij geen zin daarin omdat dat iets lastiger monteren is voor ze?
Sterke punten N.v.t.
Zwakke punten Slechte afwerking bekabeling; hier is een servicemonteur voor langsgekomen;
Geen reactie op onze klacht bij klantenservice (langs geweest, telefoon en schriftelijk);
Ik heb er geen woorden voor
Ieder probleem wordt erkend om het omgaan met het scherm door de gebruiker
Wat kan je fout doen aan een electrisch bedienbaar scherm?
Een drukknop voor uit en een voor in!!
Dit bedrijf in de hand genomen voor het bestellen van een nieuw zonneweringsdoek. Bij mijn zonnescherm is een storm/zonnesensor aangesloten. De monteurs hebben het zonnescherm afgekoppeld en wegens zware regen op de werkplaats erop gezet. Bij herplaatsing nieuw doek erop, maar scherm gaat op 4/5 cm niet terug. Sensor reageert helemaal niet meer en scherm gaat op de gekste tijden gewoon helemaal uit. Kan alleen maar de stekker eruit trekken. Telefonisch is het helemaal een lachertje, er wordt geschakeld van de ene naar de andere afdeling. Tenslotte volgt er totaal geen enkele reactie. Had achteraf door de slechte voorlichting beter een nieuw zonnescherm kunnen kopen.
Sterke punten Duidelijke site.
Zwakke punten Slechte voorlichting en totaal geen respons bij klachten.
In Zwaag twee markiezen bij veldhuis gekocht. De dame aan de balie riep de verkoper die nog even aan de telefoon zat. Hij vertelde ons een prima verhaal over de mogelijkheden en kleuren. Ook gaf hij een goede tip over de maat bij 2 ramen dicht naast elkaar. We zijn goed geholpen En hebben 2 markiezen gekocht
Ik heb screens en luxaflex besteld bij veldthuis. Toen het gemonteerd was , was het bloedzwaar!! 2m x 186 en 115 x240 . Ben terug gegaan en vroeg of dat niet anders kon bv een motor erop? Ned dat kan niet meer zei deze meneer. Ik zei slecht advies dan! Nou mevr. Zei Die meneer werkt al 20 jaar bij ons! Nou hekemaal schandalig dan zei ik! Ja ,maar u moet de luxaflex naar beneden laten hangen en spelen met het licht ! Ik zei dat maak jij toch miet uit? Maar ze konden mij niet tegemoet komen! Slechte service! Had voor meer dan 6000,- euro besteld bij ze
Heb een garagedeur gekocht en laten installeren door Veldhuis, na 1,5 jaar aan binnenkant van garage 16 roest plekken, na 6 maanden wachten de eerste reactie. Volgens Veldhuis en merk Horman ligt dit aan klimaatverandering?. Klimaat in mijn kleine garage.... nu weer een maand verder en weer niets, ze rekken en stellen niets voor om probleem op te lossen. Ik zou dit bedrijf niet adviseren!
Sterke punten Afwimpelen en rekken van klachten.
Zwakke punten Totaal NIET klantgericht, boeit ze niet eens wat, klant belt zelf maar Voor info etc
Mijn zonnescherm was door de regen naar beneden gekomen maar deze had ik niet bij Veldhuis gekocht. Toch kwamen de monteurs dezelfde dag om mij te helpen. Zeer netjes opgelost en een pluim voor de monteur.
Ik had op zaterdag met spoed 4 rolluik veren nodig en kwam terechtbij veldhuis in Purmerend.
Daar betasl je gewoon 5.00 euro per stuk. Terwijl ze overal tussen de 1 en 2.50 euro zijn. En toen ik vroeg is montage moeilijk ? Kreeg ik als antwoord ik ben verkoper. SCHAAM JE
Maand geleden overkapping laten plaatsen door Veldhuis eerste instantie prima totdat er vocht tussen de platen kwam hierover gebeld en dan komen de smoezen geen tijd fabriek moeten ze bellen u hoort binnen paar weken van ons.
Ondertussen zogenaamd iemand langs geweest van de fabriek was een eigen werknemer van Veldhuis die zegt dat het komt door de temperatuur verschillen en dat het vanzelf weg trekt.
Gelukkig hebben wij iedere dag te maken met temperatuur verschillen dus met andere worden wen maar aan de condensvorming.
Dus mensen laat u goed voorlichten en zet alles op papier alvorens u een handtekening zet.
Zeer slecht bedrijf
Beste mensen
Hier onze ervaring met veldhuis we zijn zo belazerd en teleurgesteld 2 mnd geleden hebben wij een kiepkanteldeurhor besteld van unilux alles opgemeten door medewerker van veldhuis wij gingen op vakantie en afgesproken dat we daarna de hor komen ophalen,zo is dat ook gegaan Hor opgehaald en wat blijkt met thuiskomst,de hor was zwaar beschadigd we hebben de hor direct teruggebracht
Wat zegt de verkoper...... is dit niet met jullie vervoer gebeurt wat een K.........T bedrijf sorry van mijn uitspraak maar wat waren we boos wie zegt mij dat de hor niet in het magazijn bij hun is beschadigd hij heeft daar 4 wkn gestaan voor dat wij hem konden afhalen.Hier ontstaat een discussie die wij nooit kunnen winnen.Een goede raad koop nooit iets bij veldhuis de service is zoo slecht en nog een advies voor je de deur uitstapt maak altijd het product open wij hebben dit niet gedaan door onze netheid en het vertrouwen!! Helaas dit bedrijf krijgt van ons geen goed woord meer en kopen?? NOOIT MEER.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Alles zeer slecht!!!
Zonnescherm voor veel geld op maat gemaakt en laten plaatsen. stenen en voegen scheurden en de enkel steens muur kwam na enige tijd naar voren. Monteur laten komen na klachten maar lag allemaal niet aan Veldhuis want t zonnescherm was goed opgehangen. Opzichters van andere regionale bouwbedrijven hebben gekeken en Veldhuis monteurs was de bovenste bout "vergeten te plaatsen" waardoor het zonnescherm met kracht naar voren hangt. Geven na verschillende mails gewoon niet thuis. Had nooit zo opgehangen mogen worden. Negeren je maanden gewoon
Advocaat erop gezet.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Slechte montage
Monteren terwijl dat niet mag
Nul service
Slechte service
Bij het terugplaatsen van een door henzelf gedemonteerde screen is deze tweemaal scheef gemonteerd, had de monteur geen dopjes bij zich en werd de kabel aan de buitenzijde van de geleiderails gemonteerd. Zelfs voorgekomen dat de monteurs wel kwamen, maar het screen niet bij zich hadden. Ook een verkeerde koker mee en de bestelling van de goede lukte pas na twee keer.
Bij het plaatsen van een nieuw screen was de montage instructie verkeerd.
Twee keer een screen plaatsen kostte 6 afspraken en meerdere vrije dagen. Ongelooflijk. De monteurs vonden het ook ongekend.Vekdhuis wil er niet eens over in gesprek. Mooie producten, maar een niet functionerende organisatie. Blijf erbij weg, er zijn genoeg bedrijven die minder fouten maken.
Sterke punten
Mooie producten en willende monteurs
Zwakke punten
Interne organisatie en slechte planning
Heel slecht
Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog bestaat. Koop niet bij dit bedrijf. De montage is heel slecht en van herstellen en service of garantie zijn ze niet thuis.
Sterke punten
Verkoop praatje
Zwakke punten
Monteurs en garantie
Rolluik niet geborgd
Het rolluik kan geborgd worden, er is een uitsparing voor voorzien, maar dat is niet gebruikt bij het plaatsen. Tijdens de storm in February is daardoor het rolluik uit de geleider 'gelift'.
Het oplossen is redelijk snel gedaan en nu wel met de borging. Maar er is wel gewoon een rekening gestuurd en geen enkele vorm van excuus aangeboden (het rolluik hing aan een draadje te zwabberen boven onze glazen serre).
Sterke punten
Leuke monteurs (helaas slecht geinstrueerd)
Zwakke punten
Fouten kunnen gemaakt worden maar hier hadden zij wel wat verantwoordelijkheid kunnen nemen, als is het maar aanbieden mijn eigen risico te vergoeden.
Slechte afwerking/klantenserv.
Wij hebben een offerte aangevraagd voor twee rolluiken die op elkaar zouden worden aangesloten, zodat er maar één gat in de muur geboord hoefde te worden;
Bij de plaatsing van de rolluiken gaven de monteurs aan dat de offerte gemaakt was door jullie 'oude man/collega die er niet zo veel verstand van heeft'. Uiteindelijk zijn wij op de dag van levering/plaatsing daardoor gevraagd om alsnog akkoord te gaan met het boren van twee gaten in de gevel. Anders konden de rolluiken niet geplaatst worden.
Bij navraag bij een nieuwe servicemonteur (omdat de bekabeling slecht was afgewerkt), was de verbazing bij hen groot. De rolluiken konden gewoon aan elkaar gekoppeld worden en met één draad naar binnen.
Wisten de eerste monteurs dit oprecht niet of hadden zij geen zin daarin omdat dat iets lastiger monteren is voor ze?
Sterke punten
N.v.t.
Zwakke punten
Slechte afwerking bekabeling; hier is een servicemonteur voor langsgekomen;
Geen reactie op onze klacht bij klantenservice (langs geweest, telefoon en schriftelijk);
Zeer slechte service na de aankoop
Ik heb er geen woorden voor
Ieder probleem wordt erkend om het omgaan met het scherm door de gebruiker
Wat kan je fout doen aan een electrisch bedienbaar scherm?
Een drukknop voor uit en een voor in!!
Sterke punten
Verkoop
Zwakke punten
Service en after sales
Review 27 mei
Correctie: na een maand zijn de klachten vakkundig hersteld. De sensor was verkeerd aangesloten. Wij zijn er blij mee!!
Sterke punten
Toch goed service.
Super blij
Screen voor de Vide. Scheelt bijzonder in warmte. Nette montage en aflevering. Bijzonder blij.
Nieuw zonnedoek zonnescherm
Dit bedrijf in de hand genomen voor het bestellen van een nieuw zonneweringsdoek. Bij mijn zonnescherm is een storm/zonnesensor aangesloten. De monteurs hebben het zonnescherm afgekoppeld en wegens zware regen op de werkplaats erop gezet. Bij herplaatsing nieuw doek erop, maar scherm gaat op 4/5 cm niet terug. Sensor reageert helemaal niet meer en scherm gaat op de gekste tijden gewoon helemaal uit. Kan alleen maar de stekker eruit trekken. Telefonisch is het helemaal een lachertje, er wordt geschakeld van de ene naar de andere afdeling. Tenslotte volgt er totaal geen enkele reactie. Had achteraf door de slechte voorlichting beter een nieuw zonnescherm kunnen kopen.
Sterke punten
Duidelijke site.
Zwakke punten
Slechte voorlichting en totaal geen respons bij klachten.
Top!
Super mooie duettes en screens bij Veldhuis gekocht. Goede service en vriendelijke monteurs! Erg blij mee.
Zwakke punten
Geen
Reparatie plisse hordeur
Onze 8 jaar oude plissehordeur was vastgelopen. Door Veldhuis verstuurd naar Unilux. Reparatie was helemaal gratis. Top service!
Markies
In Zwaag twee markiezen bij veldhuis gekocht. De dame aan de balie riep de verkoper die nog even aan de telefoon zat. Hij vertelde ons een prima verhaal over de mogelijkheden en kleuren. Ook gaf hij een goede tip over de maat bij 2 ramen dicht naast elkaar. We zijn goed geholpen En hebben 2 markiezen gekocht
Sterke punten
De informele sfeer
Slecht advies!
Ik heb screens en luxaflex besteld bij veldthuis. Toen het gemonteerd was , was het bloedzwaar!! 2m x 186 en 115 x240 . Ben terug gegaan en vroeg of dat niet anders kon bv een motor erop? Ned dat kan niet meer zei deze meneer. Ik zei slecht advies dan! Nou mevr. Zei Die meneer werkt al 20 jaar bij ons! Nou hekemaal schandalig dan zei ik! Ja ,maar u moet de luxaflex naar beneden laten hangen en spelen met het licht ! Ik zei dat maak jij toch miet uit? Maar ze konden mij niet tegemoet komen! Slechte service! Had voor meer dan 6000,- euro besteld bij ze
Sterke punten
Kan kullen als brugman!!
Service en garantie zeer slecht
Heb een garagedeur gekocht en laten installeren door Veldhuis, na 1,5 jaar aan binnenkant van garage 16 roest plekken, na 6 maanden wachten de eerste reactie. Volgens Veldhuis en merk Horman ligt dit aan klimaatverandering?. Klimaat in mijn kleine garage.... nu weer een maand verder en weer niets, ze rekken en stellen niets voor om probleem op te lossen. Ik zou dit bedrijf niet adviseren!
Sterke punten
Afwimpelen en rekken van klachten.
Zwakke punten
Totaal NIET klantgericht, boeit ze niet eens wat, klant belt zelf maar Voor info etc
Blij met service
Mijn zonnescherm was door de regen naar beneden gekomen maar deze had ik niet bij Veldhuis gekocht. Toch kwamen de monteurs dezelfde dag om mij te helpen. Zeer netjes opgelost en een pluim voor de monteur.
Sterke punten
Service en prijs.
Puur afzetten
Ik had op zaterdag met spoed 4 rolluik veren nodig en kwam terechtbij veldhuis in Purmerend.
Daar betasl je gewoon 5.00 euro per stuk. Terwijl ze overal tussen de 1 en 2.50 euro zijn. En toen ik vroeg is montage moeilijk ? Kreeg ik als antwoord ik ben verkoper. SCHAAM JE
Sterke punten
GÉÉN
Zwakke punten
ALLES
Vocht tussen de platen
Maand geleden overkapping laten plaatsen door Veldhuis eerste instantie prima totdat er vocht tussen de platen kwam hierover gebeld en dan komen de smoezen geen tijd fabriek moeten ze bellen u hoort binnen paar weken van ons.
Ondertussen zogenaamd iemand langs geweest van de fabriek was een eigen werknemer van Veldhuis die zegt dat het komt door de temperatuur verschillen en dat het vanzelf weg trekt.
Gelukkig hebben wij iedere dag te maken met temperatuur verschillen dus met andere worden wen maar aan de condensvorming.
Dus mensen laat u goed voorlichten en zet alles op papier alvorens u een handtekening zet.
Zeer slechte service
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles